sobota, 17 października 2020

Dział zapowiedzi i dotychczasowych recenzji uzupełniony!

 Przyznam szczerze, że na chwilę obecną zebrałem projekty, które chciałbym w czasie do lat 3 na przód zrealizować. Jako że mam nieco ograniczony czas, mieszkam za granicą, a życie wygląda tu nieco inaczej, wolnych chwil jest na tygodniu naprawdę mało, dlatego też zebrałem swoje pomysły na gry w jednym miejscu i prezentuję je już dzisiaj. 

W chwili gdy projekty będą raczkować uzupełnię nie dodatkowymi zrzutami ekranu. Na chwilę obecną musicie się zadowolić opisem, kto wie... może nad samymi projektami przysiądę z dodatkowymi parami rąk? Czas wszystko pokaże.

Jeżeli chodzi o recenzje, uzupełniłem  dział tymi starymi, wiem że są słabe, jest w nich wiele powtórzeń, czasem nie trzymają się kupy, ale cóż... Redagowane nie były jakoś specjalnie, a mimo, że są jakie są, to szkoda nie umieścić ich jako pamiątek sprzed lat. Eh... Chyba się zrobiłem sentymentalny...

Na chwilę obecną współpracuję z RMteką, gdzie możecie zapoznać się z moimi odczuciami o grach spod RPG Makera.

Na dziś to tyle, pisze post kończąc go 3 minuty przed północą, a w tle leci 27 minuta i 33 sekunda playlisty https://www.youtube.com/watch?v=7jfRG-fgvQ8 zrobiło się jakoś ckliwie względem ubiegłej aktywności sprzed lat na scenie... Dobranoc!