sobota, 10 października 2020

Powroty po latach...

Przyszedł taki czas, iż postanowiłem zawitać ponownie na scenę rpg makera. Po tym jak zniknąłem i pojawiałem się raz na ruski rok stwierdziłem, że czas wrócić na stałe i poprawić jedyną grę, którą wydałem oficjanie Sereitei - Dwór Czystych Dusz.

Powiedziałem sobie, że jak ją poprawię, a kto wie czy nie ulegnie całkowitej metamorfozie [...], to nie wezmę się za Wind of Eladorę, która przeszła już przez tyle wersji RM i modyfikacjom fabuły, że nie jestem już w stanie nawet policzyć. Nim jednak wezmę się za to porządnie, wpierw chciałem zebrać w jednym miejscu całą moją aktywność, a także w między czasie coś napisać i gdzieś umieścić. 

W ten właśnie sposób dołączyłem po pewnych "zamieszkach" do RMteki, a następnie powstał ten blog, który sukcesywnie uzupełniam. Do bloga dołączam mój profil twitter, na którym wrzucam krótkie notki z prac nad projektami, a także nowościami scenowymi.

Zapraszam serdecznie do obserwowania bloga, jak i profilu  twittera, to tutaj znajdziecie najświeższe informacje na temat mojej twórczości.