piątek, 30 października 2020

Oh well... Nareszcie jakiś treściwy wpis - 26.05.2013r.

Data z nagłówka wpisu nie jest przypadkowa, tego dnia Aniołki Charliego, czy też po prostu Święta Trójca w składzie Rahim, Zombik i Kleo dołączyła do redakcji Twierdzy RPG Makera i w takiej samej kolejności po czasie się wykruszyli, chociaż przyznać trzeba Kleo... Wytrwała najdłużej. Ah, zrobiło się wspominkowo, ale nadrabiam zaległości scenowe i wertuje wpisy na sajtach, tak też trafiłem aż do wpisu o naszym dołączeniu do Twierdzy, która przez ostatnie lata przeszła wiele zmian, głównie administracyjnych i redakcyjnych [...], miejmy nadzieję, że na lepsze. Podobno "od dłuższego czasu, na Twierdzy ląduje bardzo dużo gier." - więc Twierdza przeżywa drugą młodość, oby dalej i więcej! 

Blog:
Jak widać blog został uzupełniony, czeka mnie nad nim jeszcze troszkę pracy w przyszłości, a także poprawek opisów, ale wszystko przede mną, obiecuję poprawki, szczególnie tekstów, ale obecnie ciężko pogodzić wiele rzeczy na raz - mea culpa, jak zwykle pobrałem na głowę za wiele, ale nie potrafię odmawiać i blog przez to kuleje...

RPG Makery:
Do kolekcji posiadanych RPG Makerów na moim steam oprócz RM 2003 i RM VX ACE dołączył RM XP. Stwierdziłem, że z hołdu dla programu zakupię każdą wersję, trzeba się odwdzięczyć jakoś za tyle lat przesiedzianych na ogrodowym piracie (a przynajmniej czuję taką wewnętrzną potrzebę, chociaż te nowe makery średnio mnie przekonują...).

Discord:
Tak wiem, zakładka na blogu nie działa, ale to dlatego, że serwer jest w trakcie tworzenia, muszę go dopieścić. Warto wspomnieć, że nie będzie trzymać się tylko tematyki RPG makera, a raczej nerdzenia, pomocy przy sprzęcie i oprogramowaniu, no i dla zebrania Raszkowych znajomych do kupy. 

Serwer serwerem, ale najważniejszy jest bocik nad którym pracuję. By oddać hołd nieaktywnej już Kleo, albo inaczej... Wchodzącej raz na ruski miesiąc... Nazwałem bocika Kleosia, a ten będzie pełnić na serwerze funkcje administracyjno - moderacyjne (automatycznie jak mój stary bot na innym dc...). Kleosia będzie automatycznie banować za spamienie i łamanie zasad regulaminu, wysyłać mi logi na ukryty kanał, a także dostanie kilka funkcji towarzyskich, nazwijmy je hm... "gierkami"? Zresztą, zrzut ekranu macie tu:



RMteka:
Zapewne na początku listopada powinna się pojawić na RMtece moja kolejna recenzja, tym razem pod lupę poszła scenówka Zombika! Czy przypadła mi do gustu? Zobaczycie sami...

Kurcze, rozpisałem się... Na dziś to tyle. Dobranoc!